Táto internetová stránka používa súbory cookies na zlepšenie poskytovaných služieb. Pokračovaním používania stránky s tým súhlasíte ...

Ako sa stať lepším trénerom 2. časť 1170 370V tejto časti článku sa dozviete, kde sa okrem kníh môžete dostať ku kvalitným informáciám v podstate zadarmo. Získate skvelé tipy, ako si zjednodušiť prístup k informáciám. Povieme si aj o finančne náročnejších spôsoboch vzdelávania sa a najmä o tých, do ktorých sa oplatí investovať.

Čo je to zdravá strava 1170 370Veľakrát ste už počuli niekoho hovoriť o nejakom jedle, že je zdravé. Ale, čo sa vlastné skrýva pod pojmom „zdravé jedlo“ alebo „zdravá strava?“ Väčšina z nás je presvedčená, že niektoré jedlá sú nášmu zdraviu prospešné a iné naopak. Zamysleli ste sa však niekedy nad tým, čím si zaslúžilo určité jedlo alebo surovina atribút zdravého jedla? Aké vlastnosti musí mať jedlo, aby bolo označené za zdravé? Na tieto otázky dostanete odpovede v dnešnom článku. Po jeho prečítaní získate návod, ako vyberať jedlo tak, aby ste mohli povedať, že sa stravujete zdravo.

Ako sa stať lepším trénerom 1. časť 1170 370Ak ste začínajúci tréner, ktorý nevie “kde je sever”, alebo ste pokročilý tréner neustále bažiaci po nových vedomostiach, tento dvojdielny článok je pre vás. Prečítaním oboch častí zistíte, aké sú možnosti vzdelávania sa, kde konkrétne získate naozaj dôveryhodné informácie, ako využívať technológiu na uľahčenie vzdelávania sa, za ktoré poznatky sa naozaj oplatí zaplatiť a ktoré naopak môžete získať úplne zdarma.

Rychlost korculovania 1170x370Článok je určený pre trénerov, hráčov ale aj rodičov mladých hokejistov. V prvej časti článku sa dozviete prečo by mal hokejista trénovať rýchlosť na ľade a nie bežeckými šprintami na suchu. Druhá časť článku podrobne opisuje faktory a predpoklady, ktoré treba v tréningu rozvíjať na to, aby hráč zlepšil svoju korčuliarsku rýchlosť.

prečo silový tréningDoba sa zmenila, posilňovne dnes voláme fitness a wellness centrá. Silový tréning už nie je výhradne iba pre vyznávačov kulturistiky. Čoraz viac sa silový tréning spája nielen s formovaním postavy, ale aj s udržiavaním resp., prinavrátením zdravia. Silový tréning je zároveň prevenciou civilizačných chorôb aj ich liekom. Liekom budúcnosti.

Zvyky 1170x370Vedeli ste o tom, že to, čo robíte a ako sa správate v každodennom živote je vo väčšine situácií odrazom vašich návykov? Vedeli ste, že vaše podvedomie riadi, čo a kedy jete, koľko spíte alebo ako trávite svoj voľný čas?

Naspäť to hore